Badmintonclub Markegem werd op 1 januari 1984 opgericht door Diane Verbeure uit Oeselgem.

Vanaf 2000 bestond het bestuur uit Pascal Boudou en Filip Vancollenberghe. In 2015 kwamen daar Koen Vandenbosche en Christ Bossuyt bij , kort daarna gevolgd door Steven Verkinderen als voorzitter .

In 2017 werden de eerste clubtruitjes gelanceerd samen met ons nieuw logo en clubkleuren : zwart met fluogeel .

Ook ons eerste BBQ festijn was een feit …

In 2018 stopten enkele bestuursleden en kwam er onder impuls van Christ Bossuyt en Mario Chantrie een volledig nieuw bestuur .

Badmintonclub Markegem is een leuke recreatieve sportclub .

Wij spelen dus geen competitie , enkel voor ons plezier !

Onze club telt momenteel 70 leden die op regelmatige basis komen spelen .

Wij spelen altijd 2 tegen 2 . Oud , jong , man , vrouw , nieuw of ervaren spelers door elkaar . Zo kunnen we van elkaar bijleren.

Leeftijd varieert van 10 jaar tot 75 jaar .

Spelen kan altijd op vrijdagavond en dit tussen 19u en 22u in de sporthal van Markegem/Dentergem